Dieta dla mężczyzn zwiększająca potencję

Redakcja Bez kategorii

Czym jest dieta?

Wbrew pozorom, dietą nie jest zmiana sposobu odżywiania się, która ma trwać jakiś czas, lecz to, jak odżywiamy się na co dzień. Oczywiście, istnieją szczególne sytuacje, w których na jakiś czas zmieniamy styl żywienia. Mówimy wtedy o diecie pooperacyjnej, diecie na czas ciąży itp. Najczęściej jednak dietą nazywamy to co kładziemy każdego dnia na nasze talerze. O tym, że sposób odżywiania ma wpływ na nasze zdrowie i samopoczucie wiemy wszyscy. Wiemy, ale nie zawsze chcemy o tym pamiętać. Zachowanie dyscypliny żywieniowej wymaga pewnego wysiłku. Wysiłku wymaga choćby to, by przygotowywać kilka małych posiłków dziennie i spożywać je regularnie. Jest to trudne, gdy pracuje się poza domem, a przecież tak właśnie żyje większość z nas. Inaczej mówiąc: łatwo powiedzieć „żyj i odżywiaj się zdrowo”, a trudniej to zrealizować. Dieta korzystna dla zdrowia powinna składać się głównie z naturalnych składników. I tu znów problem, bo kto ma czas na przygotowywanie wszystkiego od podstaw? O wiele łatwiej kupić gotowe danie, wrzucić do kuchenki, podgrzać i skonsumować. Mimo związanych z tym trudności, chcąc zachować dobre zdrowie i samopoczucie, trzeba podjąć wysiłek w celu prowadzenia możliwie jak najzdrowszej diety.

Dieta a potencja seksualna

O zdrowej diecie powinni pomyśleć również mężczyźni chcący zachować dobrą kondycję seksualną. To nie żart, że codzienna dieta ma istotny wpływ na męskie libido, a także zdolność do osiągania i utrzymywania erekcji. Kłopoty z erekcją pojawiają się zazwyczaj w wieku średnim. W pewnym stopniu uwarunkowane są naturalnymi zmianami zachodzącymi w organizmie. Chodzi przede wszystkim o spadek produkcji testosteronu, który odpowiada za zdolność do erekcji, a także męski pociąg seksualny. Naturalne zmiany zachodzące w organizmie nie wywołują gwałtownych kłopotów z erekcją. Po prostu czasami zdarza się, że erekcja jest słabsza, ale ogólnie nie jest źle. Problemy z erekcją poważnie zaburzające możliwość udanego współżycia są skutkiem pogarszającego się stanu i kondycji układu krążenia i serca. I tu dochodzimy do diety. Stan i kondycja układu sercowo naczyniowego ulegają stopniowemu pogorszeniu z powodu niewłaściwej diety, a także braku wysiłku fizycznego i ruchu. Niewłaściwa dieta, to dieta, w której dominuje cukier, sól, tłuszcze zwierzęce, utwardzone tłuszcze roślinne, konserwanty, barwniki i inne dodatki dodawane do żywności. Cukier powoduje cukrzyce, która uszkadza naczynia krwionośne. Sól powoduje nadciśnienie, które skutkuje poważnymi schorzeniami układu krążenia. Tłuszcze zwierzęce i tłuszcze trans odkładają się w żyłach i tętnicach w formie blaszek miażdżycowych. Wszystko to razem szkodzi potencji seksualnej, która w dużej mierze zależy od stanu żył i tętnic, którymi krew dopływa do męskich narządów płciowych. W trakcie stosunku płciowego mężczyzna doznaje pobudzenia erotycznego. W odpowiedzi na nie krew dopływa do jamistych ciał znajdujących się w prąciu. Jeśli ma problem z dotarciem tam przez uszkodzone lub przytkane naczynia krwionośne – zaczynają się problemy z erekcją.

Dieta dla mężczyzn na dobrą potencję

Po przeczytaniu poprzedniego akapitu nietrudno domyśleć się, że dieta na dobrą potencję, to ta sama dieta, która służy zdrowiu ogólnemu. Tak jest w istocie. Męskiej wydajności w sypialni służy wszystko to, co podtrzymuje dobry stan i kondycję serca i układu krążenia. Chodzi o dietę, w której dominują warzywa i owoce, produkty pełnoziarniste, produkty białkowe, owoce morza, orzechy, ziarna i nasiona. Warzywa dostarczają błonnika, który chroni żyły i tętnice przed cholesterolem, a także przyspiesza metabolizm, co stanowi doskonałą ochronę przed nadwagą i otyłością, które również skutkują kłopotami z potencją. Owoce są źródłem witamin i mikroelementów potrzebnych do zachowania zdrowia ogólnego, a także do produkcji testosteronu. Produkty z pełnego ziarna dają błonnik, zdrową energię, witalność i wigor. Również chronią przed nadwagą i otyłością. Owoce morza, takie jak ostrygi, małże i krewetki zawierają cynk, który jest niezbędny do produkcji testosteronu. Cynk zawarty jest także w pestkach dyni, w owocach awokado, orzechach i migdałach. Źródłem wartościowego białka jest półtłusty twaróg i niskotłuszczowy ser żółty, a także jogurt naturalny, kefir i maślanka. Dobrej potencji służy również spożywanie jajek w różnych postaciach. Ale uwaga: jeśli jajecznica to nie na tonie masła i z dodatkiem boczku wędzonego! Zdrową jajecznicę

Tabletki dla mężczyzn na potencję

Gdy problem jest już zaawansowany i skutkuje przewlekłymi zaburzeniami wzwodu, dobrym rozwiązaniem są tabletki Viagra lub Kamagra. Viagra jest pierwszym i najstarszym lekiem na erekcję. Kamagra jest młodsza, ale zdobyła już zaufanie milionów użytkowników na świecie. Oba środki działają wykorzystując sildenafil – substancje czasowo poprawiającą ukrwienie prącia. Viagra i Kamagra wywołują erekcję tylko u mężczyzny pobudzonego erotycznie. Ponieważ dostępne są bez recepty, przed rozpoczęciem zażywania, koniecznie trzeba przeczytać ulotkę. Tabletek na erekcję nie wolno łączyć ze sobą, przedawkowywać i przyjmować przed ukończeniem osiemnastu lat.

Więcej informacji na https://www.aptekakamagra.pl/